Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

szkoła, wnętrza...

Dzisiaj byłam pierwszy raz w szkole po feriach. Dobrze, że miałam na 8:55, bo nie wiem jak wstałabym na 8:00 ! :D Miałam próbe koła teatralnego, bo za tydzień wystawiamy przedstawienie o rodzinie, coś w stylu Rodzinki.pl. Jutro mam sprawdzian z historii, muszę się dobrze nauczyć ;) Teraz wstawię tu pare zdjęć pokoi, ponieważ będę miała remont i wybieram kolory ścian, mebli.... Więc powiedzcie które najlepsze w komentarzu ;)



Noo to by było na tyle, prosze o opinie o wnętrzach ^^.
xoxo, Ania ;*

2 komentarze:

  1. świetne wszystkie! ;)
    zapraszam do siebie.
    rozkminiam codzienne sytuacje oraz prowadzę rubrykę porad. ;)
    Każdy mile widziany ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniałe pokoje ^^
    Ale masz fajne idziesz do szkoły o 8:55 :D
    zapraszam do mnie ;D
    http://damianekopisujeswojegopieska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń