Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

Moje ulubione ciuchy ze sklepu Reserved

Dzisiaj post o ubraniach... Pokaże wam pare cudownych perełek z jednego z najlepszych sklepów: RESERVED.  Są tam tanie, porządne, ładne ciuchy. Często tam kupuje ;) 



Lubie takie bluzki. Ta jest ze sklepu RESERVED.  Ładnie wygląda i ze spódnicą i spodniami.

Prosta bluzeczka, którą dopełnia kołnierzyk. koszt 29.99 ;)


Strasznie podoba mi się ten motyw Batmana. Bluzka również z Reserved, 19.99.


IDEALNA!!! Wprost się zakochałam <3 Koszt 29,99.






Kocham kolor miętowy <3 Ta spódnica ma bardzo ładne marszczenia. Koszt 59.99.



 Ta sukienka jest najpiękniejszą jaką widziałam na żywo. Może na zdjęciu idealna nie jest, ale ma ją moja koleżanka i jest świetna :D Jest w przecenie teraz za 39.99 w Reserved.


Jak widzicie w tym sklepie są cudowne ciuchy. Wam też się tak podobają?? 
Na koniec moje zdjęcie.
xoxo, Ania ;*


 

2 komentarze:

  1. Reserved to jeden z najlepszych sklepów !!
    Zapraszam do mnie i liczę na komentarze nie tylko przy pierwszym poście :P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, ja też strasznie lubię Reserved! super jest ta sukienka :D
    ja dopiero zaczynam, ale zapraszam http://makenewme.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń