Obserwatorzy

sobota, 26 stycznia 2013

Końcówka ferii... ZHR

Witajcie. Wreszcie znalazłam czas na napisanie posta. Dzisiaj może troszkę o harcerstwie... ;) Jestem harcerką w ZHR od prawie 3 lat. Właśnie zostaje zastępową! :D W zastępie jest nas bardzo dużo, bo aż 12! Za dwa tygodnie będę miała pierwszą zbiórke jako zastępowa. Jestem bardzo podekscytowana. Przy okazji pare słów o ZHR. Harcerstwo to nie tylko nudne uroczystości, rozkazy, musztra, ale wspaniali ludzie, śpiewanie, przygody i wszystko co najlepsze. Tego nigdy nie zapomne. W zhr spędziłam najlepsze chwile w swoim życiu. I choć miałam tam wzloty i upadki to nie poddawałam się i wszystko zawsze dobrze się kończyło. Także jeżeli wahacie się czy wstąpić czy nie to szybko to róbcie! Nic nie stracicie, tylko zyskacie cudowne wspomnienia!!! Z zimowiska przywiozłam na prawdę wiele fajnych faz do wspominania.... ;)
Dobra, odejdziemy już od tematu harcerstwa. Właśnie kończą mi się ferie! :'( W poniedziałek wracam do nudnego, monotonnego życia uczennicy. Poza tym właśnie mam na nosie okulary, a tak w nich wyglądam:

Wiem, że nie wyglądam ładnie, ale co tam ;)
xoxo, Ania ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz